Wakacje nad morzem, ahoj Mrzeżyno

Opublikowano: środa, 03 czerwca 2015 Elżbieta Kaznowska

Wakacje spędziłyśmy w niezwykle urokliwej, nadmorskiej miejscowości Mrzeżyno, gdzie czekało na nas wiele atrakcji. Sam przyjazd okazał się niezwykle udany, gdyż rozpoczął się wieczorkiem powitalnym zorganizowanym przez ośrodek wczasowy Meduza. Cały pobyt trwał od 15 do 29 maja 2015 roku. W czasie całego pobytu korzystałyśmy z zabiegów rehabilitacyjnych tj. solux, ultradźwięki, prądy DD, viofor, okłady borowinowe oraz fotel masujący.

Podczas turnusu codzienne spędzałyśmy czas na plaży, gdzie korzystałyśmy z uroków słońca, morskiej bryzy a przy dobrej pogodzie z kąpieli w morzu. Chętnie spacerowałyśmy w porcie, gdzie karmiłyśmy mewy i obserwowałyśmy pracę tutejszych rybaków. Wieczorami przychodził czas relaksu przy grillu i zabawie tanecznej- do samego rana J. Zwiedzałyśmy Mrzeżyno oraz pobliskie okolice. Nie brakowało nam także wycieczek, gdzie zobaczyłyśmy m.in. latarnie morską, kościół pw. Św. apostołów Piotra i Pawła, który zachwycił nas przepiękną mozaiką z tuczonego szkła o tematyce związanej z morzem oraz patronami kościoła. Wyjazd, który szczególnie zapamiętałyśmy, to zwiedzanie Ogrodów Tematycznych Hortulus w Dobrzycy. Spacerowałyśmy i podziwiałyśmy piękno przyrody w ogrodach barw, w ogrodach zmysłu-powonienia, w ogrodach dźwięku. Było to niesamowitym doświadczeniem polisensorycznym, który jest ukojeniem ciała i duszy.

Cały wyjazd zaliczamy do niezwykle atrakcyjnych. Na zawsze pozostanie w naszej pamięci…

W turnusie brały udział Panie: E. Wawro, A. Kubacka, M. Skopowska, H. Bojewska, E. Racko, M. Kadłubkiewicz, A. Świętojańska, D. Mrozińska, D. Bandrowska, J. Staniszek, T. Rudkiewicz, K. Thuillier, M. Wójciga, G. Andrasz, D. Droszcz, E. Gawryszewska, W. Matyszkiewicz pod opieką pani A. Lemiech, pani I. Wójciak oraz pani E. Jankowskiej.