Wielka sierpniowa wycieczka Oddziału III piętra

Opublikowano: wtorek, 24 listopad 2015 Administrator

Z przyczyn technicznych, z opóźnieniem, zamieszczamy notatkę z Wielkiej wycieczki sierpniowej, którą zorganizowali pracownicy Oddziału III piętra dla swoich mieszkańców.

Radość z wycieczki rozszalała się na dobre dzień przed wyprawą. Trwały spekulacje: gdzie będziemy, co zobaczymy i co zjemy. W dniu wyjazdu, w autobusie było gorąco od radosnych emocji. 50 mieszkańców zacierało ręce przed czekającymi ich atrakcjami. Jazda do Wrocławia upłynęła, śpiewająco - i to nie w przenośni - tylko rzeczywiście. Pod nutę p. Konrada Ciechanowskiego i jego akordeonu. Śpiewaliśmy na cały głos wszystkie po kolei piosenki, które znamy. Zaparkowaliśmy pod Muzeum Narodowym. Tam, na brzegu zatoczki Odry zjedliśmy drugie śniadanie- słodka bułka z kawusią. Później, z powodów objazdów drogowych przeszliśmy piechotą na Ostrów Tumski, gdzie wsiedliśmy na statek turystyczny. Niektórzy z nas po raz pierwszy w życiu szli po trapie. Było trochę strachu ale, od czego ma się przyjaciół w grupie, którzy ochronią mocnym ramieniem i opiekunki, które przytulą w niebezpiecznych miejscach:P:P:P. Rejs statkiem po Odrze zakończył się przy Moście Zwierzynieckim. Tam zjedliśmy kurczakowy obiad i marszem do ZOO. Co zwiedziliśmy w ZOO widać na zdjęciach. Warto podkreślić wizytę w McDonaldzie, na co wszyscy, jak jeden mąż czekali od początku. Wracaliśmy także z piosenką na ustach, ale śpiewał tylko p. Konrad, bo my nie mieliśmy siły ... :(:(:( Wspaniała to była Wielka wycieczka! Można nam zazdrościć. Koordynator Oddziału, p. Małgorzata Leszczyłowska mówiła, że wiosną znowu gdzie pojedziemy. Byle tam, gdzie jest McDonald. Pięknie dziękujemy naszym opiekunom!!!