Turnus w Karpaczu

Opublikowano: piątek, 21 marzec 2014 Marek Gajda

To był wyjątkowo trafiony wyjazd. Głównym celem, poza ćwiczeniem codziennej samodzielności, aktywizacją społeczną i edukacją przyrodniczo-krajoznawczą, była praca nad wytrzymałością naszych organizmów, poprzez codzienne marsze na długich dystansach.

Program wyjazdu było WYJĄTKOWO bogaty. Wszystko było zaplanowane i realizowane zgodnie z planem. Byliśmy i obejrzeliśmy wszystko, co o można sięgnąć startując z bazy w Karpaczu. Gościliśmy w apartamentach ASTRID w centrum Karpacza http://www.apartamentastrid.infoturystyka.pl/, skąd wyruszaliśmy do:
Strzechy Akademickiej, Małego Stawu, Samotni, Świątyni Wang, Hotelu Gołębiewski, Muzeum Sportu i Turystyki, Muzeum Karkonoskich Tajemnic, Muzeum Lalek, miasteczka WESTERN CITY, toru saneczkowego, punktu anomalii grawitacyjnej (to tam, gdzie butelki turlają się po szosie w górę, a nie w dół). Wyjeżdżaliśmy także do Cieplic, gdzie zwiedzaliśmy Pałac i Park Zdrojowy. Jeden dzień spędziliśmy w Jeleniej Górze na pięknym Rynku. Przeszliśmy żółtym szlakiem do Białego Jaru. Po drodze ogrzaliśmy się w Domku Myśliwskim, gdzie obejrzeliśmy wspaniały film o Karkonoszach wyświetlony na dużym Ekranie, za co dziękujemy Panu Markowi, który ugościł nas bardzo gorąco. Odwiedziliśmy także Muzeum Miniatur w Kowarach. Baaaaaaardzo atrakcyjny był program naszego wyjazdu. Odwiedziliśmy także naszych przyjaciół z Domu Pomocy Społecznej w Miłkowie (bite 10 kilometrów marszu) i rodzinę Borków, której ślicznie dziękujemy za wspólnego grilla.
Dokładając do tego samodzielne przygotowywanie posiłków, nie mieliśmy ani minuty by się nudzić, zarywaliśmy sen, by pograć na konsoli :)
Wróciliśmy szczęśliwi, opaleni, z żelazną kondycją, a przede wszystkim z większą wiedzą o naszym kraju. Wróciliśmy dumni z siebie, bo...  BO DALIŚMY RADĘ!